dissabte, 24 d’abril de 2010

Aroma de la mar

5 comentaris:

Gloria Alvarez ha dit...

Guapissíma Migue... arriben les veles...

Mª Angeles y Jose ha dit...

La verdad es que queda genial...

Muy bien vista.

Besos

iveka ha dit...

uooo!!! d'això em vaig trobar mogollon l'any passat.... q és??

Migue Pons ha dit...

Gracies a tots per es vostres comentaris.
Iveka açò aqui li deim Valella i es com una especie de medussa, crec que no pica i quant arriba a sa platja i es seca fa una olor increible ... puffff.

iveka ha dit...

ja m'ho pensava q seria com una medussa... però si és veritat q no pica, xq la vaig tocar de la curiositat q tenia. i sí q semblava com si estiguès seca!!

a veure si aquest any en trobo... total, si no piquen... son curioses de veure!!

moltes gràcies migue. molt bones les fotos!! et segueixo!! :)

Aquest som jo